ZAMÓWIENIA
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie należy złożyć za pośrednictwem sklepu internetowego www.modaforyou.pl
Jest również możliwość złożenia zamówienia telefonicznego.
Pod numerem telefonu : 530 895 750
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48h na dostawę przesyłki na terenie Polski.
Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/ em niezgodne zamówienie?
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który na adres: sklep@modaforyou.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 530 895 750, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - to my zlecimy odbiór i wymianem naszym kurierem.
Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 249 zł do paczkomatów i kurier INPOST, oraz przy zamówieniach powyżej 109zł do punktu PICK-UP DPD. oraz OD 299zł wysyłki kurierem DPD są darmowe. Jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informacje o promocjach można znaleźć na stronie www.modaforyou.pl oraz na naszym Facebooku i Instagramie.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Jeżeli zamówienia nie zostały jeszcze przetworzone i nadane to jest taka możliwość, zgłoś chęć połączenia zamówień jak najszybciej na email: sklep@modaforyou.pl.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia anulowane są automatycznie przez nasz system lub na prośbę klienta.
UWAGA!
Sklep zastrzega sobie również prawo do anulowania zamówień pobraniowych Klientom, którzy wcześniej odmówili już odbioru przesyłki pobraniowej , przez co narazili sklep na straty.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli Twoja paczka nie zostało jeszcze wysłana jest możliwość anulowania zamówienia. W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail sklep@modaforyou.pl podając numer zamówienia oraz dane Klienta.
Wysłanie wiadomości poprzez Social Media nie gwarantuje anulowania zamówienia.
Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel.: 530 895 750). Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez obsługę sklepu.
Czy produkty które mam w koszyku są dla mnie zarezerwowane?
Umieszczenie produktów w koszyku nie wiąże się z ich rezerwacją!
PŁATNOŚĆI
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście! Nasz sklep oferuje wysyłkę pobraniową kurierem IN POST - 22ZŁ, oraz kurierem DPD -koszt takiej przesyłki to 25zł.
Jakie są formy płatności?
Masz do wyboru płatności szybkie tj Przelewy24, Blik oraz płatność przy odbiorze.
Co w przypadku gdy szybka płatność (Przelewy24, Blik) nie powiedzie się ?
W takim przypadku zamówienie zostanie anulowane, a Ty musisz złożyć nowe zamówienie.
Jak uzyskać kod rabatowy na zakupy?
W celu uzyskania informacji o bieżących promocjach zachęcamy do śledzenia naszego Fanpage na Facebooku oraz Instagramie @modaforyou.pl
Każdy użytkownik uzyskuje kod rabatowy o wartości 10% na zakupy po zapisaniu się do Newslettera.